Hallo!
Ik heb foto's geüpload van een kitesurfer, en ik vind ze zelf erg goed gelukt!
er volgen meer foto's, ik ga morgen misschien weer naar het strand.
Ook heeft er bij portfolio een tijdje een foto gestaan met als bijschrift:
Coming soon: Luxaflex ® FNRS zitcompetitie
mijn zus is door naar de volgende ronde, en zodra het afgelopen is zal ik alle fotos, gesorteerd op ronde, uploaden. Geduld dus nog even.
Ik zou het erg leuk vinden al zou iedereen die dit leest deze site liken, dat kan hierondr en op de homepage. Zo krijg ik meer publiciteit :)
Ook ben ik blij met reacties in het gastenboek!
laat alstublieft een reactie achter  en help me door mijn site te liken :)
Alvast bedankt!
Sam

Sam
8/8/2012 08:36:50 pm

Hoi Sam,

De foto's van mij als kitesurfer zijn goed gelukt. Ik heb er al een als achtergrond op mijn PC staan.

Omdat ik zelf ook een amateurfotograaf ben, heb ik de volgende tip: De horizon moet echt horizontaal! Tijdens het foto's nemen op letten en misschien heb je op je camera de mogelijkheid om een raster op je zoekerbeeld te krijgen. Anders kan je ze in een bewerkingsprogramma rechtzetten, je moet dan wel een beetje croppen.

De derde foto vind ik het leukst. dan kom ik zo over een golf aan gevaren.

Bedankt en ik wil er graag meer zien en een paar voor mijzelf hebben.

Groeten,

Sam

PS: ik ga 2 weken op vakantie, dus een reactie mijn kant kan wat langer duren.

Reply
Sam Burkels
8/8/2012 10:40:37 pm

bedankt :) ik vind het erg leuk om te horen :)
ook bedankt voor de tip, ik zal erop letten. een raster kan niet, ik heb een optische zoeker :) (nikon D50)

Reply



Leave a Reply.